Kızlar 25 haftalık hamileyim şuan, ilk gebeliğimde hipoglisemi çıkmıştı o sebeple dr benden tek test istedi dayanamazsın yoksa senin için tek kan verdirmemiz yeterli dedi. 50g lık içeceği içtim 1 saat sonra kan verdim sonuç 74 çıkmış. Henüz gidemedim dr.a nasıl bu değer bilgisi olan var mı bir sorun var mı acaba ?