Yogurtlupilav Selam hamileler, çoğunuz için küçük ama merak etmeden duramadığım bir soru ile karşınızdayım 😏 Normal doğum ya da epidural/spinal sezeryanda gözlükle ya da lensle girememek diye bir şey gerçekten var mı? Doğum anında bebeğini bu yüzden göremeyen var mı? Gözleri yüksek derecelerde bozuk olanlar bu sorumun sebebini anlayacaklardır 🙂
Dilekkkk Yogurtlupilav canım arkadaşım Spinal oldu lens ile girdi sorun yaşamadı normal Doğumda gözlükle giren de var bildiğim bunlar 🙈🙏
tomurcukannesi Yogurtlupilav ben normal yaptım lenslerimi çıkarmadım hemde ıkınmam 2 saat sürdü gözümü bi kere bile açmadım. Hiç bişey olmadı 😄
Pcoslubiranne Yogurtlupilav benn.Soyledim bebegimi görmek istiyorim çikartmasam olur mi diye izin verdiler gözlugumu hic cikarmadim.Epidural sezeryan oldum.
Yogurtlupilav tomurcukannesi valla duymak içimi rahatlattı. Kuruluk sıkıntısı olabilir belki saatler uzadıkça.. ama 2 saat kapalı gözde baya teşvik edici 🙂
oglummehmedim Yaklastirsinlar ya girmiycem gozlukle ama yakinina getirsinler oglumu goreyim yani ne var oyle kosa kosa goturuyolar Allah allah ben dogurmusum ani🙄🙄