Kızlar en son 28. Haftada doktora gittim. Çok şükür bebekte bende hiçbir sıkıntı erken doğum riski vs yok. 2 gündür belim adet olucakmışım gibi ağrıyor bazen bu ağrı birden giriyor gidiyor. Napayım bi gideyim mi doktoruma kararsız kaldım. Bu arada karnımda veya kasıklarımda herhangi bir ağrı sızı yok. Hamileliğim çok kolay geçiyor elhamdülillah birden böyle ağrılar yaşayınca anlamadım bende nolduğunu