2 gün önce doğum yaptım daha bu sabah keyifli keyifli doğum hikayemi yazarım diye düşünürken bebegimden kan aldılar enfeksiyon çıktı. Simdi bi daha kan aldılar deger düşmezse bizi yollayıp bebegimi yoğun bakimda antibiyotik tedavisine alacaklar. Ben bebeğimi nasıl birakayım kahrımdan ölecem. Bu nasil iş 2gündür burdayız bakmadılar enfeksiyonunada şimdi baktılar. Madem öyle riskler vardı neden daha önce bakmazlar anlamıyorum. Varmı bu durumu yaşayan ama yogun bakıma sokmadan evine dönen😓😓