Seldahilal hayırlı olsun inşallah hayırlı gönlünüze göre haberler alırsınız☺️
Benim 5.denemede evladıma kavuştum Şuan 17 aylık darısı sizlere☺️
Ben hep Allah’a bıraktım işimi. Çünkü bazı denemede aşırı dikkat ettim, bazısında ağır kaldırdım, bazısında normal derken, nasip olmayacaksa olmuyor. Olacaksa da oluyor (bilmece gibi oldu ama gerçekten böyle ☺️)
Ben transfer sonra son tedavimde ilk defa oturarak eve dönmüştüm 15 dkydı mesafe. Normalde yatıyordum sanki düşecekmiş gibi embriyo 😅
Ağır kaldırmayın elbette bir yerlere uzanmayın. Geri kalan hayatınıza devam etmenizi öneririm (doktorunuz ekstra birşey söylemezse). Ben öyle yaptım sonuncusunda yemek vs yaptım günlük hayat devam etti. Dışarı da çıktım yürüdüm. Ama yormamak lazım.
Temizlik vs eşim yaptı açıkçası riske atmadım. Tedbir bizden (abartı olmamak gerekiyor) takdir Allahtan.
En hayırlısı neyse onu nasip et Rabbim dedim hep. Her aşamasında dualar ettim umudumu 1 kez bile kaybetmedim, eşim çok kaybetmişti ben onu toparladım onca acıyı ben çekmeme rağmen ☺️
Bu yolda emek veren maddi manevi çabalayan tüm kardeşlerime Rabbim evlatla müjdelesin 🤲🏻