Alyaderen Doğum sonrası hastanede fotoğraf çekiminde örtü olarak ne kullandiniz fikir verin lütfen hatta fotoğraf atarsanız çok iyi olur
Beceriklianne Alyaderen foto cekimi genelde mevlütte takılan beyaz dantelli esart kullanılıyor. Ben de tesettürlüyüm foto cekimi yapmadım anam babam esarp taktım cıktık eve
Ezgikaynak Ben tesettürlü değilim ama ablam direk tesettür lohusa takımı almıştı beyaz onun içerisinde vardı. Beyaz dantelliydi. Bebek mevlitlerinde filan anneler takar ya aynen öyleydi
Deletedmom0071 Herkes oyalı beyaz şallardan takıyor. Ben de çekim yapmadım ama gördüğümüz kadarıyla öyle 🌸