yokaglamiyomgozumadozkacti_- Busss123 öyle yaptım canım gram aldım yatırım amaçlı onu önerdiler zaten bide ata altin dediler onda ufak bi meblagda anlaşamadık kuyumcuyla kaldı yani
Busss123 yokaglamiyomgozumadozkacti_- özenip ata lira bende alıyorum ama bozdurmak istediğinde makas aralığı en iyi olan gram altın ama birikim için çeyrek gram hepsinden almaya çalışıyorum maaştan artarsa bebeğin adına niyetlendim
Yasemen06 Şuan altın çok yusek kısa vadede kısa bir düşus yaşarsa bı işinize yarayabilir ama uzun vadede düşünüyorsanız karınız olur altın herdaim kazandırir mutlaka