Nilay_09 39+1 hft merhaba 👋 düne kadar nst sancı çıkıp ama 1 cm açıklık olmayan ve doğumu Aralığa kalan bir anneyim 🤪 dün nişanım geldi bakalım artık su yada sancıyı bekliyorum Rabbim ne zamana kısmet ederse 🙏❤️🤰 Kasım Annesi olamadık Aralık annesi olacağız 😂 sizde durumlar nasıl gidiyor kızlar 👣
ilknureris Nilay_09 Bende 39+4 um ama nişanım gelmedi net de sanci çıkıyor ama ben hissetmiyorum. Doktorum pazartesiye doğurursun dedi daha önce bile olabilir dedi ama bende ne gelen var ne giden 😄
Duyguuuu Nilay_09 Merhaba 🖐 bende 39+1 im canim. Gelmek bilmiyor oglusum. Ne leke ne nişan hic bir şey yok😅 gorunuse gore gününü doldurmak istiyo
Birsenvergili Merhaba bende 39 haftasındayım kahverengi leke geldi dün sabaha karışık nişan mı bilmiyorum
Nilay_09 Birsenvergili benim ilk önce kahverengi geldi 1 saat sonra sümüksü kanlı şekilde birşey geldi nette araştırdım bu şekilde oluyormuş Rabbim hayırlı doğumlar versin hepimize 🤲🤰👶
Esenn Meerhabalar :)) Son 12.. 37 haftada alınacak prensesim preeklampsi nedeniyle. Rabbim hepimizin yardımcısı olsunn
Nilay_09 Bestenurasya sıcak duş al bol bol saçını yıkamana gerek yok canım gögüs ten altını sıcak su ile yıka açılma yapıyormuş Rabbim bi avazda kurtarsın hepimizi inşallah 🤲👶
Nilay_09 Baharonder yaaa 😱😱 bilmiyordum bunu canım günde bir kez yapıyorum ama inşallah birşey olmaz 🤔