Burada o kadar çok pozitifli negatifli hikaye okudum ki kendimi alamıyordum okumaktan ve şimdi bende paylaşıyorum belki birilerine cesaret olur 🥲 25 temmuz günü çatı muayenem yapıldığında 2 cm açıklığım olduğunu ve sancılarımın olduğunu söylemişti doktorum bu şekilde tam 6 gün geçirdim 6 gün boyunca squat yürüyüş bol sda çayı hurma plates yaptım 30 temmuz gecesi bel ağrılaeım başlamıştı ama sancı gibi değildi artık büyüyen karnımın verdiği ağrı gibiydi o şekilde gece uyumuşum 31 temmuz sabah uyandığımda kanamam olduğunu gördüm nişanım gelmiş 🥲🥲 o kadar heyecanlandım ki ağladım ve tabi korkmaya başladım doktoruma yazdım hemen gel kontrol edelim bi sıkıntı yoksa eve göndericem dedi eşimi uyandırdım hastaneye gittiğimizde bebeğimizin suyu yerinde açıklığımda 3 cm olmuştu eve gönderdi 3 güne doğurursun dedi ama benim sancılarım hafif hafif başlamıştı eve geldiğimde saat 13 civarı sancılarım 10 dk da vir geliyordu bazen 15 dk oluyordu bu hesabı nasıl yapıyosunuz anlamadım bençm ki hiç dakik değildi çünkü 😁 bazen 5 dkda bi bazen 8 dkda bir geliyor sancım ama öyle kıvranmıyorum geliyor 30 saniye falan anca adet sancılarım gibi ki ben adet sancılarımda yerlerde sürünürdüm saat 19.00 a kadar evde kafalar izlereyerek dondurma yiyerek sancı çektim 😁😁 saat 19 civarı sancılarım sıklaşınca tekrardan hastaneye gittik ebe kontrol ettiğinde 4 cm dedi ve dünyam başıma yıkıldı bunca sancıyı boşuna mı çektim dedim epidural önerdi doktorumla konuştuk ve istemedim sancılarım çok iyi olduğu için istersen eve git dedi suniye gerek yok dedi ama yok dersen burda bekle hastanede çek sabaha karşı doğar zsten dedi şok üstğne şok sabaha kadar sancı mı çekcem diye ağlamaya başladım annem yanımdaydı eşim kalalım dedi bi şey olmaz dedi ve kaldık ebem tekrar nst ye bağladı ve benim artık sancılarım çok sıklaşmıştı dakikada 1 geliyor gibiydi nstden çıktıktan sonra ebe tekrar kontrol etmek istedi çatala çıktığımda ebem yuh ciddi olamazsınn dedi ne oldu dediğimde bi anda suyumu patlattığını fark ettim ve kızlar 8 cm olmuştum 🥲 doktorun yetişemiycek heralde rahat edeceksen kalk biraz yürü dedi 10 dk yürüteyim sonra doğuruyorsun dedi ve kalktım sancın geldikçe ıkın dedi ıkınıyorum ama çok afadersiniz kaka yapcam galiba diyorum ebem hayır bebeğin geliyor dedi 10 dk sonra çatala çıktık tekrardan doktorum koşarak içeri girdi senin yüzünden 3 kırmızı ışık geçtim bu ne hız kızım dedi 😁😁 kuvvetli bi şekilde ıkınırsan hemen alırım dedi sancı geldiği an bi kere ıkındım ebem harikasın çok iyi ıkınıyosun bırakma diyor ama nefesim yetmedi ikinciye tekrar ıkındım o ara bi kişi üstten bebeğime destek verdi karnıma bastırdı ama inanın hiç bi ley hissetmiyosunuz sancı bile o an tek odağınız ıkınmak oluyor bebeğiniz oluyor ve ben 3. Ikınmamada saat 21.00 da bebeğimi güzel kokulu kızımı kucağıma aldım şimdi beraber geçirdiğimiz 10. Günümüz çok şükür rabbime Allah isteyen herekese nasip etsin rahat kolay bi doğum geçirin inşallah hepiniz ve sancılarınızı çekerken bol bol dua edin Rabbim kolaylık veriyor inanın Allah öyle kolaylaştırıyor ❤️❤️🥲🥲