Merhaba kızlar benimde sat 6 temmuz. 3 Ağustos da HCG 190 çıkmıştı dün 2741 çıktı. Doktor keseyi gördü yeni oluşmaya başlamış çok minik dedi. Haftasını da söylemiyor daha bebeği göremediği icin söylemiyormus. Şimdi sizin kan değerlerini okuyunca benim ki çok düşük gibi geldi sanki 😕