Merhaba kızlar ben deprem bölgesindeyim burada şartlar çok kısıtlı hastaneler kötü doktorlar ilgilenmiyor ben de ailem başka şehirde ama eşimin ailesi burda ailemin yanına gidip doğum yapmak istiyorum ama eşimin ailesinin de ilk torunları onlar pek gönüllü değiller gidip orada doğum yapmama ama ailemin olduğu yer deprem bölgesi değil ve iyi hastaneler var sizce ne yapmalıyım ?