GBoz Btl078 canım hiç bilmiyorum ama dış gebelik ameliyatında da bildiğin sezaryen oluyosun açık ameliyatsa yine sezeryan yerinden kesiyolar. O yüzden benim şuan 3.sezaryen olarak sayıyor dokturum
Youngmotherr kahvesever__ yolun ucundan tutabilir miyim ben de… 39+2 olduk tık yok 3 cm açıklıkla bebek kanalda ama gelmiyor 🥲
Mrverkt06 Youngmotherr aynıyız bana çatı muayenesi bile yapılmadı doktorda neyi bekliyor anlamıyorum. Sınıra yaklaştın sezeryan olmak istermisin diye sordu hayır dedim haftaya tekrar gel duruma göre konuşuruz dedi inşallah gelir
tubimom bsrabrna benimde sizinle aynı gün bende doğurmak istiyorum artık özellikle geceleri çekilmiyor napsak ya nasıl dogurcaz ilki böyle değildi 🥺
bsrabrna tubimom ah bi bilsem 😂😂 artık konuşmaya başladım bebeto ile hadi gel hadi gel diye diye 😂 hee lavaboya gittiğimde acaba nişan geldi mi diye heyecanlanıyorum ama ne gelen var ne giden 😂😂
seher578 bsrabrna 3.bebek erken gelir dediler, bana 35′de çanta hazırlattılar. 41 doldu, yine doğmadı yine. Sonrası suni sancı mecbur.
bsrabrna seher578 ayyyy 41 e kadar beklersem herhalde ne olur bilmiyorum 🥹🥹 bizim bebiş biraz tosbikmiş eğer dedi 4 kiloyu görürsem dedi doğum konuşuruz ya suni ya da sezeryan herhalde. Siz suni sancı mı aldınız
tubimom bsrabrna ben bugün alaturka tuvalete oturdum kızımda hemen sancı baslamisti yok bunda tık yok ama karnım çok sert bu belirti mi bilmem değişik bir ağrı var sanki baya yürüdüm bugün bacağıma kramp girmesi zorladı bide vajinaya ağrı girdi çok
Mrverkt06 Maestro-1 bende 39+2 deyim dün gittim Dr sınıra yaklaştın sezeryan olmak istermisin dedi hayır dedim haftaya bidaha gel dedi inşallah haftaya kadar gelir
Betus16 kahvesever__ ben kontrole diye gidip nst de sancı çıktı diye yatış verdiler. 2. Gün nişanımla belden kasılmam geldi. Ama haftası küçük diye doğumu durdurdular🥹 Bebek çok sabırsız ama gelmek için çabalıyor ufaklık 🥺
bsrabrna tubimom artık rüyalarıma girmeye başladı. Böyle düşündüğüm içinde açıkçası biraz kendimi kötü hissediyorum hemen gelsin diye diye 🥹
seher578 GBoz Ama ne kadar anne karnında kalırlarsa o kadar güçlü oluyorlar bence. Yoksa ciğerler tam gelişmemiş olabiliyor, emmede zorlanıyorlar ya sarılık oluyorlar sonrasında. Yani geç olup kucağınıza alıp direk eve geçmek daha iyi bence.