1woramy 7.ayıma girdikten sonra kalp çarpıntılarımın şiddeti arttı böyle aniden oluyor ve beni çok korkutuyor ağlamak istiyorum uyuyamıyorum benimle aynı durumu yaşayan varmı acaba ?
incii 1woramy bende aynen bôyleyim bosluk bulursam randevu alicam uyku yok aniden geliyor korkuyorum.Duzeldimi sizin carpıntı
Asel-2023 Aynısı bende de oluyor 🥴 öldürdü beni 28 haftalık hamileyim çarpıntı ya terleme kusma da eşlik ediyor çok kötüyüm yarın sabahtan gidicem doktira dayanacak gücüm kalmadı
Asel-2023 1woramy çok su içmekten oluyor Muş canım 🤣🤣 cuma kontrolüm var suyu azalttınca kesildi diyebilirim az içiyorum.su havalar da zor oluyor ama
incii 1woramy bende gittim doktora normal dedi.Ama ben artik uyuyamaz hale gelmistim son zamanlr sabretcez artik🙏🏻
aysglemrkn Asel-2023 doktor mı öyle söyledi bende de var çarpıntı tansiyon ve ödem de olduğu için çok su içmem gerekiyor
1woramy incii ya aynıyız sizinle bende 30+3 geceleri uyku denen bişey yok sizde de varmı böyle bısey sabah uyuyabılıyorum sadece yemek yiyince aşırı şişiyorum midem ağzıma geliyor
incii 1woramy midem simdilik rahat zaten 5 ay kustum daha yanma derdim de yok.Ama uykuya gelince felaket😅.Gecen gece uyumadim sabah 7 de gözüm daldı.Uyandigimda agladım niye geceleri boyleyim diye.Ah ahh😁