17 haftalığız doktor ilk defa cinsiyet söyledi, önceki geldiğinde tahmin etmiş miydim dedi hayır dedim kızdır o zaman dedi neyse baktı baya baya baktı hatta bacak arası boş kıza benziyor ama kesin demiyorum dedi 1 hafta sonradan arkadan bi pipi görünebilir eşimde de aynısı oldu ama kıza benziyor dedi. Bacak arasını da gösterdi gerçekten boşboştu sizce bu saatten sonra erkek olur mı ya çok üzüldüm hala öğrenemedim :)) Az önce biri 13 haftalıktı erkek dedim erkeklerin hemen belli oluyor normalde dedi bir de.