tilbis yakında doğumum olacak eskiler sarılık için şekerli su veriyorlarmis siz ne düşünüyorsunuz bu konuda verecek misiniz ya da verdiniz mi tecrübeleri ne gosteriyor
beyzzsenturkk tilbis bol bol güneş alsın sık sık emsin yeter şeker türevleri 1 yaşına kadar yasak ayrıca onun organlarının şekeri ayrıştıracak henüz bilinci yok yenidoğan döneminde bir çok hurafe var inanmayın lütfen
Dynbfofrt tilbis şu sıcaklarda ne şekeri yahu çocuk beslenemediği için sarılık olur bol bol emzirrseniz yeterli
_nigarr24_ tilbis oğlum sarılıktı eşim verdi ama 1-2 kaşık öyle biberonla değil. Ama vermemek daha iyi,gaz yapıyor bebeklerde. Zaten biz 2 kere verdik,o da sarılık için değil. Bebek doymuyordu başlarda,onu içip uyuyordu diye. Sonra izin vermedim alışır diye
tilbis kahvesever__ Yani bilmiyorum açıkçası yakinlarimdan biri verdi çocuk sarılık olmadı, diğerine vermediler oldu belki tesadüf ama belki de doğru bir de 10 yıl öncesine kadar hastanelerde de veriyolardi hemsireler
Hil7889 Mama bile şekerden dolayı istemiyor insanlar siz normal şekerli sudan bahsediyorsunuz… tamam bizlere vermişler büyümüşüz vs de şansa hasar bırakmamış belki. Bir zamanlar hastanelerde uygulanması yanlış olduğunu gerçeğini değiştirmiyor. Bi sakıncası olmuş demek ki uygulama bırakılmış.
tilbis Hil7889 Mamalar zaten daha zararlı ne yazık ki saglikcilar da mama konusunda kendi arasında çatışıyor fakat mecbur kalındikca yapcak bir şey yok
Bernnnaaaa tilbis ayy lütfen bu hurafelere inanmayın ben vermedim sarılık riski bile olmadı tamamen saçmalık
3Tospikannesi tilbis 2009 da kızıma yapmamıştım saçma diyordum zararı olursa diyordum 1 hafta sarılıktan küvezde kaldı ama 2012 de oğluma doğar doğmaz verdim sarılığı çok hafif atlattı küveze gerek kalmadı bazı şeyler için çok önyargılı oluyoruz bazen de eskileri dinlemek gerek bu bebeğimin de doğmasına sayılı günler kaldı buna da şekerli su verecem
Gebe_hanim 3Tospikannesi Aynen tatlım o kadar haklısın ki zaten oturup bebeğe biberon biberon şekerli su verilmiyor alt tarafı 2-3 çay kaşığı veriliyor bu zamana kadar da şekerli su vermişler o olmuş şu olmuş diye duymadım bazen eskileri dinlemek gerekiyor gerçekten ✨
Hil7889 tilbis tabi kii haklısınız vermek gerekiyorsa vereceğiz ama onda bile içerik sorgularken şekere bakıyoruz onu demek istedim 🥹 ama bile bile de dümdüz şekeri vermek de ne bileyim 😔
Delidolu tilbis kızıma sezeryan oldum ve sütüm hiç gelmedi hastanede de hiç yoktu git gide bebeğimin sarılığa doğru gidiyordu hemşireler mamaya izin vermiyordu bende gizliden yaptım verdim çok şükür sarılık geçirmedi bence mama veri