kızlar selam daha önce 24 saatlik idrar vermiştim normal dediler sonra başka bir doktora gittim 24 saatlik idrarımın sınırda olduğunu söylediler ve bir daha istediler şimdi sonucum çıkmış yüksek çıkmış ama hiç bir belirtim yok sürekli ölçüyorum tansiyonumu ama normal görme bozukluğu baş ağrısı gibi bir belirtim yok ellerim hafif şiş yüzüklerim olmuyo ama oda hamilelikten sanıyorum bu arada 34 haftayız böyle bir durum yaşan varmı?