beyzzsenturkk teşekkür ederim, benim siğillerim 36. Haftada yakıldı, şu an 38e girmek üzereyim, normal doğum yapmak istiyorum ama sorun çıkarırlar diye korkuyorum. Benim de dış kısımda popoya yakın içeride ya da vajina girişinde yok. Siz aktif siğil varken mi normal doğum yaptınız?