_tuuggcce_ Benimde bu pazar temizlik için abla gelecek. Maalesef yardım edecek kimsem yok. Annem ayağını kırdı, kayınvalidem çalışıyor. Doğum için anca izin alabiliyor 🤷🏻♀️ Pazarteside koltukları yıkatıcam. Halıları yıkattım. Sonra bebişimi bekleyeceğiz ☺️
Fmcsa Bende çok şükür yaptım temizliğimi eşimde yardım etti sağ olsun. Halılar, koltuklar,perdeler yıkandı beşiğimizde hazır oğlumuzu bekliyoruz nasip olursa. 🙏💙