Ödeme yaptığınızda fatura istemeniz gerekiyor. Onlarda işin nereye gideceğini bildikleri için genelde fatura vermemeyi tercih ediyorlar ikna olmazsanız sonra elden kendileri ödeme yapıyorlar geri iade. İş SGK ya yansirsa ceza yiyolar. Doğum için değil de annem onkoloji hastası 4. Evre kanser . Veznenin arkasında kocaman puntolarla onkoloji hastalarından hiçbir ödeme alınmaz yazısı olmasına rağmen biz kan tahlili parası doktor muayne parası 3 kürden birine kemoterapi ilaç parası ödüyoruz. Sgk aradık kesinlikle faturanızı alın bize ulaştırın ödemeniz geri iade olacak denildi de biz zaten özel hastane tercih ettik kalabalık olmasın diye doçent doktora basvurduk. Hizmette aksama yaşamayalım diye ugrasmadik, sonuçta sürekli gidip gelicez. Ama dogumdaki ödeme için ugrasilmali bencede