Elif2424 benimde hep bi ara 115-120 lere çıktı özellikle yemeklerden sonra stres zaten tetikliyor normalde dahiliye ve kardiyolojiye gittim dahiliyede şekerden şüphelendi nabiz yüksekliği yaparmış şeker tiroit falan kardiyolojide gebelikte nabiz yükselmesi normal dedi bizim için önemli olan ritim değil kan basıncı tansiyon dedi tansiyon holter taktırdım 24 saat sonucunda da birşey çıkmadı çok önemli birşey olacağını düşünmüyorum ama içiniz rahat etmesi adına ya dahiliye ya da kardiyolojiye bir görünün isterseniz