Tucemsiiii Kızlar bu haftadan hareketler nasıl olmalı ya kafam çok karıştı 2 hafta öncesine çok hareketliydi kıpır kıpır ama şimdi hareketleri çok değil ama ettiği zaman baya sert ediyor. Genelde biryerde toplanıyor kasılmam oluyor yani sizde durumlar nedir.
Okayss Tucemsiiii Artık son haftalara girdiği için daha az ama dsha sert haraket ederler genelde yerleri daraldığı için 😊
Ebraz Tucemsiiii aynen benimde senin gibi fazla hareket etmiyor ama ettiğindede toplanıyor sanki bir yeri şişiriyor karnım sertleşiyor hatta bazen canımı acıtıyor bende 34+4 üm bu arada
defnezumram Tucemsiiii canım yeri daraldı iyice zaten doktorlarda aynısını diyor 33ten itibaren daha az hareket ama daha sert hareketler hissediyorsun
Tucemsiiii Okayss evet öyle okumuştum ben de ama yinede insan korkuyor hastaneye gitmeli miyim diye. 3 gün önce normal kontrol de nst girdim düzenli sancım çıktı 4 kere falan girdim nst serum aldım düzeldi. O yüzden tedirginim ama hiç hareketsizlik yok çok şükür
Tucemsiiii defnezumram oh iyi bari ya aklım sürekli onda elliyorum konuşuyorum arada tepki veriyo okadar
Ebraz Umutku bana geçen hafta cuma nst ile baktılar da bir sıkıntı çıkmadı üstelik nst ye bağlıyken belim adet ağrısı gibi ağrıyordu da ama sıkıntı çıkmadı
Umutku Ebraz Bende 2 gün önce 2 kere girmek durumunda kldım yüksek tansiyon sebebiyle gelince bağladılar şükür bişey çıkmadı ordan başk hastaneye gittik tansiyonum düşmediği için orda da bağladılar şükür ikisinde de sancı çıkmadı ama bugün benimki aşırı hareketli tekmeledikçe canımı yakıyor