Benim gibi olan varmı bu aralar eşim erken gidiyor bende ona 4 buçuk gibi kahvaltı hazırlıyorum geri yatıyorum ama sürekli canım uyumak istiyor sıcaklardan mi oluyor acaba geç kalkıyorum ama genede uyku geliyo benim gibi olan varmı ya ya birde şu hareket işi benim bebem hayla ters donmedi galiba hareket ediyo ama doktorun dedigi gibi genelde aşağıda baskı halinde hisediyorum ilk gebelik hareketlerini öyle çok hisetmedim ya herkez diyor içimi dışıma çıkardı bizde totomuzu yasladık aşağıya yatıyoruz valla😄😄 aman aman iyi olsunlarda sizin nasıl gidiyor ya