Selam kızlar yaklaşık bu 1 hafta içerisinde 3 kez su gibi bişeyler geldi. Kokusu var mı diye bakmak aklıma gelmedi ama su gibiydi akıntı olmadığına eminim. Bacaklarımdan akacak kadar çok değil ama İç çamaşırım baya ıslanmıştı. 2 kere oldu bir kere daha olursa doktorumu arayayım demiştim dün gece de geldi. Sancım falan yok bebeğin hareketinde de Bi sıkıntı yok. Doktorumu aradım bebeğin baskısından dolayı idrar olabileceğini yada bebeğin suyunda sızıntı olabileceğini söyledi. İçinizi rahatlatmak için gelebilirsiniz dedi ama şuan gitme imkanım yok doktorda birazdan kapanmak üzere yani. Sorum şu, bebeğin suyu olsa böyle koca 1 hafta içinde yavaş yavaş gelir mi? Hiç başına gelen oldu mu bu haftalarda?