Merhabalar bugün aşırı mide bulantım var yerimden kalkamıyorum hiç bişey yiyemedım daha 5+2 yiz ilk defa bulantı yaşmaya başladım belki de üşüttüm bilmiyorum şu içsem çıkarıyorum ayaklarımı yere basacak gücüm yok halsızım bişey yapamıyorum içtiğim suyu direk çıkarıyorum hastaneye gitsem herhangi bir işlem yaparlar mı iğne serum falan gebeler için var mı bişeyleri çok aşırı kötüyüm bakacak kimse yok eşim geç geliyor işinden dolayı berbat durumdayım 😰