Sdaozoglu 38. Haftadayız nişanımız geldi. Şimdi doktor kontrolünden geldik 2 cm açılmamız varmış her an gelebilirmiş benim meleğim. Sizinle heyecanımı paylaşmak istedim. Önerisi olan annelerimiz varsa alırız 💙 bolca dua edelim 💙
Nilay_09 Sdaozoglu benimde dün geldi nişanım ama 1 cm açıklık bile yok 🤦♀️39.hft içindeyiz çok bekmetmez inşallah minnoşum 🤗 artık nişan geldikten sonra açılır diye ümid ediyorum 🙏 Rabbim bi avazda kurtarsın hepimizi 🤲
kubraturkann Sdaozoglu nasıl anladınız acaba Nisan geldiğini benim de damla olarak bi kaç damla geldi 38+6 yim acaba Nisan mi
kubraturkann Nilay_09 Siz nasıl anladınız acaba Nisan geldiğini benim de damla olarak bi kaç damla geldi 38+6 yim acaba Nisan mi
Bebegimvebiz Sdaozoglu ne kadar güzel ya inşallah bizde böyle sevincimizi paylaşırız 🙏👼 kuzum Allah yardımcın olsun inşallah ne olduğunu anlamadan bir bakmışsın kucağında olur 💕💕
Gizemtsn Sdaozoglu yürüyüş merdiven çıkma ve squatla açılmani artırabilirsin canım ebelerden öğrendiğim kadarıyla 🤗dogumunda kolay olur insallah 🤲