Bebeğim 20 temmuzda 2700 gr doğdu. 5 gün sonraki kontrolde 2430 gr’dı, ödemlerini atmış gayet normal demişti doktor. 14 günlükken de 2600 gr olmuştu. Ona da iyi denildi. Ama bugün kontrole gittiğimizde 2630 gr çıktı yine. Doktor sütümü sağmamı, eğer 100 ml’den az çıkarsa sütümün çocuğa yetmediğini mama başlamam gerektiğini söyledi. Ki gerçekten de az çıktı, 40-50 ml kadar anca 😔 Ben doktorun yanında çok üzüldüğüm ve şok olduğum için sormak hiç aklıma gelmedi. Hangi marka mama alayım? Bir de günde kaç kere kaç cc vermem gerekiyor? Her emzirmeden sonra mı vermeliyim? 30-40 cc lafını kullandı sanki doktor ama günde mi her beslenmede mi dedi hatırlamıyorum. Sütüm çok var sanıyordum, göğüsten fışkırarak akıyordu ama meğer yavrum aç kalıyormuş, inanılmaz üzgünüm şu anda 😢