Merhaba öncelikle ben hiç yaşamadım bu konuda baya şanslı gebelik geçirıyorum sanırım ilk günlerden beri iştahım inanılmaz açık etrafımda yaşayan çok tanıdığım var öncelikle senin yediğin her şey bebeğine ulaşıyor canım merak etme kussanda o vitamini çoktan alıyor ayrıca sabahları tuzlu sarı leblebi ye yataktan kalkmadan önce yemeklerden sonra tuzlu leblebi tüket bu mideni tutmana baya yardımcı olacak birde çok aşırı yemek yemek de mide bulantısı yapıyor toplasan 3 kez kusmuşumdur 3 ünde de aşırı yediğimden oldu mideni çok doldurma yemekler ağzında büyümeye başladığı an bırak derin dedin nefes al balkona çıkıp ve yemeğe devam etme ama sakın yatma mide bulantın geçince 2-3 tuzlu leblebi ye sonra 1 saat kadar hiçbir şey yeme 1 saat sonra tekrar bi öğün yap kendine tekrar ye az yemek yiyerek mideni yemek yemeye alıştır kusmanın malesef önüne geçemezsin ama azaltabilirsin umarım bulantıların biran önce geçer dediğim gibi yaşamadım ama etrafımdaki arkadaşlarım çok yaşadı ve hepsi bu yöntemlerle azalttılar bide sabahları muzu ezip biraz sütle karıştırıp içmekte fayda ediyodu bi arkadaşımda ilk öğünü böyle yapıyodu umarım biran önce geçer 🙏