13+2 yim geçen hafta ikili taramaya girdim kalbine herşeyine bakıldı çok şükür hiçbir sorun çıkmadı bir sonraki kontrol 3 hafta sonra ama içim içimi yiyor korkuyorum bişey mi oldu diye bulantılarım artık baya azaldı buda beni etkiliyor sanırım olduğunda bebeğin iyi olduğunu biliyordum bulantı azalınca bişey mi oldu endişesi sarıyor 😔