Herkese merhabalar hanımlar.
40+4 deyiz ama bende hiçbir doğum belirtisi yok.
İki gün önce çatı muaynesi yapıldı, kendimi aşırı kastigim için çok canım yandı.
Canı bu kadar tanıp yine de normal doğuran var mı?
Yada bu acı normal doğuma engel mi?
Doktorum pazartesi ve salı artık yatiş yapacağımızı suni sancı ile doğumu başlatacağını söyledi.
En son ihtimal sezeryan:(
Oysa ki ben hep dogumumun doğal başlamasını istiyordum.
Ve sezeryan ihtimali bile beni tedirgin etti.
Yine de tabi ki tedbir bizden takdir Allah’tan.
Dualarınıza tâlibim.