1kucukbaby Arkadaşlar 36. Haftada doğumum olucak gibi görünüyor gelişimi de önde kilo 3230 şuan da 36 ya 4 kilo olur gibi hissediyorum 34. Haftamdayım küveze girme ihtimali var mı yaşayan var mı
yenibirannis 1kucukbaby küveze girmesinin kg alakası yok cnm solunum ve gelişimle alakalıymıs Dr öyle dedi yada çok aşırı sarılık değeri varsa ki 2.500 kg ve üstü herşeyi tamsa girmez🙏 saglkla gelir ins
KahveliBirAnne 1kucukbaby kg ile sanmıyorum da ciğer gelişimi 37 de önemli bir hafta muhtemelen solunum için destek alabilir
1kucukbaby yenibirannis inşallah canım benimki içerde durmamak için çabalıyor karnım o kadar büyüdü ki ikiz var sanırsın onun verdiği ağırlık arada bebeğin sertleşmesi iri bebek bide bende zorlanmaya başladım artık doğsun ama sağlıkla yanımda olsun istiyorum 🙏🏼
1kucukbaby Esrafatih01 haftası kilosu önde iri bebek o yüzden artık aşağı baskı yapmaya başladı bebek de duracak gibi değil o yüzden