Merhaba kızlar. 38+1 haftalığım. Dün çatı muayenesi oldum. Bugün kanlı sümüksü akıntı geldi fazlaca doktorum gelebilir dedi ama belimde ve kasigimda ağrı da var. Normal kanama böyle olmuyor sanırım değil mi? Yani adet kanaması gibi mi oluyo saf kırmızı? Herkes bu durumu yaşıyor mu ?