mucizem-2186 kendinizi üzmeyin lütfen, bende çok umutsuzluğa kapılıyorum acaba hiç hamile kalamayacak mıyım, sağlıklı bi hamileliğim olmayacak mı diye, bu düşünceler sıralanıp gidiyor ama Allah büyük kaderimizde ne varsa onu yaşayacaz, isyan ederim diye çok korkuyorum, bi yandanda şükür ediyorum iyi kötü hamile kalabiliyoruz, umut var demek ki, daha güzel günler için, en güzellerini yaşamak için beklememiz gerekiyor 🤲🏻❤️