Habibe-78 Bugün ki kontrolde 3cm açıklığı çıktı nst de sancım çıktı ben hissetmiyorum yarın yatışım yapıldı bebek iri oldu için normal deniycez olmazsa sezeryan olacağım normal istiyorum dua edin ilk doğumum
papatyaseveranne Habibe-78 sağlıcakla kavuşun birbirinize inşallah ❣️ kaç haftalıksınız, yarın benimde 40 hafta doluyor ama gelmeye niyeti yok gibi 🥹
Habibe-78 papatyaseveranne 39+4 bugün normal istemiştim hep daha çabuk toparlanırım dıe ama sezeryanı duymak bıraz tedırgın etti beni hayırlısı neyse o olsun bebegım ve benim için inşallah