Selam sevgili anne&anne adayları🌸
bebek odası hazırlıklarına başlayacağız ve deneyimli annelerimin tecrübelerinden faydalanmak istiyorum..
sizce yatak seçiminde büyüyen beşik almak mı daha mantıklı yoksa normal beşikli takım alıp 3-4 yaşından sonra yatağa geçmek mi?
-büyüyen beşik olursa çocukluğunda da tekrar karyola almama gerek kalmadan uzun yıllar kullanabiliriz diye düşünüyorum yanlışsam aydınlatır mısınııızz💖