Yakut16 hastanenizi, doktorunuzu, kalacak yerinizi vs ayarladıysanız gerisini hic düsünmeyin. Doktorlar cok ilgili. Türkiyenin en iyi hastanesinde dogum yapsanız bence o kadar ilgi görmezsiniz öyle söyleyeyim. Bebek gibi bakıyolar. Hastaneden cıktıktan sonra kaldıgınız yere hemsire gönderiyolar her konuda yardımcı oluyor emzirme olsun alt degistirme bebegi yıkama vs hic yalnız kalmıyorsunuz