Benim ikinci gebeligim ve birinci çocuğumu dogurduktan sonra bu problem basladi idrarimi gelince yaptim yaptim afedersiniz yetisemezsem bi iki damla bile olsa geliyo yani öksürünce hapşurunca bile oluyo arada kaçırma hic doktora gitmedim bu sebepten bende bilmiyorum hep idrar sarkmasi fln diyolar nette arastirdigimda