minik_kurabiyeee Çok aşırı iştahsızım ve şekerim de var insülin kullanıyorum kahvaltı da neler tüketebilirim
Feyzanr41 minik_kurabiyeee genelde tuzlu seyler ama az tuzlu zeytın salatalık domates haslanmıs yumurta az ama sık yemeye calıs ben baslarda yedıgım an cıkarıyodm
minik_kurabiyeee CemrePektas diyetisyenle görüştüm zaten aşırı iştahsızlık ve mide bulantısı var bir şey yiyemiyorum alternatif şeyler arıyorum
minik_kurabiyeee Feyzanr41 bende sizin gibiyim 10 haftaligim şuan da dün mide bulantısından acillik oldum her şeyden tiksindim yumurtaya hiç tahammülüm yok😅
Feyzanr41 minik_kurabiyeee bende tavuktan tıksınıyordm suan 32 haftalık olduk 5. ayda gecmıstı ama son 2 haftadır yıne mıde bulantılarım var bırde el ayak sısmesı hamılelıgınde hıc sorun yasamayanlara ozenıyorm valla
minik_kurabiyeee Feyzanr41 çok geçmiş olsun az kalmış sizinki biraz daha sabır ☺️ valla bende çok özeniyorum şuan o kişilere