Kızlar selam, ara ara yazıyorum buraya. Dünden beri karnımda regl olacakmışım gibi bir ağrı var. Afedersiniz vajinaya da vuruyor arada. Bir de midem yanıyor. Bat 16 ağustos, belirti olabilir mi? Erken gebelik testi yapsam çıkar mı sizce? Yumurtlama 1 ağustosta oldu ovülasyon testi ile takip ettim.