Kızlaaar cinsiyetı kaçıncı hafta da öğrendnz? Ben ilk kızımı 19 haftalıklar öğrendim biraz geç
Gittim. Sizce kaçıncı hafta da cinsiyet için gitmeliyim? Devlet takipliyim ama cinsiyet öğrenmeye özele gidicem. İlk bebeğimde devlet yanlış dedi bize. 12 haftalık şuan