Dilarayy Merhaba arkadaşlar bi kızım var ismi Livanur 🎀 şimdi ikinci kızımızı bekliyoruz. Ben Mihra yada Laren düşünüyorum ama eşim ısrarla Asenat diyor bende hic sevemedim o ismi 🥴 kulağa hangi isim hoş geliyor sizce???
Gizem_37 Dilarayy 32 haftaligiz kizim olucak bizde mihra koycaz buyuk kizimin adi zeynep zümra fikir olur sizede belki
Deletedmom0071 Dilarayy Asenath ismi, Mısır tanrıçası olan Neith’e adanmış anlamına gelmektedir. yani bu ismi koymak caiz değil haberiniz olsun.
Dilarayy Gizem_37 Rabbım hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 💓 zumra ismimi çok beğeniyorum ama amcamın kızının ismi🙈
Atlassmomm Atlassmomm siz seçenek sunun eşinize diyin içinden seçsin en azından sizin beğendiğiniz de bi isim olur ben öyle yapmıştım 🤭
Matmazelbebi Dilarayy Asenat Hz Yusuf dizisinde mısır kralının eşinin ismiydi şimdi aklıma geldi izlediniz mi 🙈
karaguzelirem_ 10 haftalık olduk bizde Kızım olursa İnci Oğlum olursa Deniz koymayı düşünüyoruz eşimle ☺️