Hasret-Onur65 Kızlar sürekli beyaz akıntım oluyordu 3.ayimdan beridir şuan 37+3 teyim dün akıntım hafif kahverengi geldi bugün de yine kahverengiye kaçıyordu rengi sizce ne anlama geliyo ?
Hasret-Onur65 Ozlm_31 bilmiyorum ilk gebeliğim çok da heyecanla kızımın gelmesini bekliyorum nisan olabilir mi çünkü sürekli beyaz sümüksü akıntı oluyodu bu sefer hafif kahverengi ye kaciyodu rengi
DENIZ_55 Hasret-Onur65 tmm canım dikkat edin kendinize eğer merak ediyorsan bi acilde muane ol istersen
Hasret-Onur65 DENIZ_55 hala görünür de bişey yok karnım sürekli taş kesilip duruyor bel ağrım oluyo o kadar
DENIZ_55 Hasret-Onur65 oyke diyorlar ama kimileri yatıyor bat doğuma gidip açılma olmuş her halde bünyeyle alakalı rabbim bir avazda saglilikli şekilde bebeğini kucağına almayi nasip etsin inşallah canim🤲🥰