Busrababuz baslarda bende oyleydim 😅 niye ben hissetmiyorum.acaba bisey mi oldu. Iyi mi saglikli mi evladim.😅 diye diye 17+2 de 2-3 defa vurunca anladim 😅 simdiyse karnimi tırmaliyor karnimi gerip duruyor.yatinca tekmeler atiyo karnim sallaniyo 😅
Doktor bir sıkıntı gormediyse hic kaygilanma 😉