Selam arkadaşlar 7+4 haftalık hamileyim ama hala ne kalp atılı duyabildik ne embriyo oluştu boş gebelikten şüpheleniyor dr lar geçen hafta gittiğimizde Yolk sac vardı 10 daha bekleyelim benek oluşmazsa kürtaj dediler bi kaç dr gittim bu arada hepsi hemen hemen aynı şeyi söyledi bi tanesi düşük bi ihtimal ama geç döllenmede olabilir dedi. Çok üzgünüm ve stresliyim zaman da geçmiyor umudum kalmadı hiç oluşacağına başına böyle bişey gelen bilgisi olan var mı ?