yuksell07 Kızlar asilaminin 8 günü hayalet çizgi çıkmıştı 10 gün yine yaptım yoktu ama bugün 13 gün ve pembe silik çizgi var erken gebelik testi yaptım sizce varmi
tatlibebegim_ yuksell07 benim ilk aşılamamda 12.gün tamamen negatifdi sizin var gibi inşallah vardır bi iki gün dsha bekleyin
Livanur22 yuksell07 bence var kesinlikle o çizgi çıkmazdı yoksa gayet net görünüyor :) hayırlısı olsunn
yuksell07 tatlibebegim_ doktor kontrole yarın çağırmıştı HCG testi yapmak için yarın inşallah netleşir
yuksell07 Livanur22 sağol cnm darısı tüm isteyenlerin başına 3 yıldır hiç hamile kalamamistim bile inşallah bebis sağlıkla tutunur büyür🤲🏻
Livanur22 yuksell07 inşallah allah herkesin kucağını doldursun:) ablam yaptırmıştı aşılama 5.günü erken gebelik testinde çıkmıstı onun kese biraz geç görünmüştü sadece
yuksell07 Livanur22 benimde adet dongunumun 25 günü aslında bilmiyorum insallh vardır su silikte olsa pembe çizgi görmek beni okadar çok mutlu ettiki
tatlibebegim_ yuksell07 haziranda yaptırdım ben tutmadı bugünde ikinciyi oldum bakalım inşallah tutar, kaç yumurtan büyümüştü klomen mi kullandın femara mı
yuksell07 tatlibebegim_ klomen kullandım 11. Gün kontöre çağırdı ve 2yumurtam olmuştu 16-18 mm hemen ovitreyi vuralım dedi ertesigun de aşılama oldu ama aşılama mesela benim 36 saate olmadı 26. Saatte oldu
yuksell07 tatlibebegim_ doktir bana senin ev eşinin hcibir sıkıntısı yok yumurtalarda çok sağlıklı iğneye gerek yok sadece en ucuz maliyetle bu işi yapamil olmazsa 2.3. Aşılamada iğne kullanırız dedi klomen verdi günde iki kez