Bnukrcm Gebelik var gibi görünüyor bende erken gebelik testi yapmıştım çok silik bir çizgiyle öğrenmiştim kan verebilirsiniz bence var
dezgi Nrdngl 1 gün geçti canım testi yaptığım an çıkmadı bakmadım sonrada bir saat sonra gördüm o yüzden doğru değil diye düşündüm ama sararma falan da yok kuruma gibi de değil korktum😂
dezgi dezgi yesillimonn ya başta yoktu birşey dikkatli de incelemdim hayalet çizgi var mıydı yok muydu ama bilemedim keşke bir tane daha olsa elimde
yesillimonn dezgi Bence hayalet bir cizgi olmuştur fark etmemişsindir sonra dan daha çok belirginlesmistir 😃bence bide kaset test dene derim
dezgi gkce_12 ay hayırlı olsun canım benim❤️ benim ki hemen çıkmadı muhtemelen yanlış falan diye düşündüm ben ama içimde şüphe kaldı benim bu ay yaşına girecek bebeğim var planlı bir gebelik durumum yok da allah büyüktür😂
dezgi yesillimonn ya oldu mu onuda bilmiyorum😂 benim 11 aylık bebeğim var planlı bir şekilde bebek yapmadık 😂 tabiki üzülürüm de diyemem olursa vardır bir bildiği rabbimin derim😂😭