Nur_tac Kızlar 30 a girecegim karnım zaten ilk günden beri aşagıda duruyor bebekde 6 aydan beri makat gelişli yan duruyor iki gündür çok fazla baskı hissediyorum alt karnmda ve belimde bu durumu yaşayan oldumu
09-11-22 Artık büyüdüğü için rahme baskı yapıyor aşağıda olması da extra yoruyor sizi bizimde öyleydi en başından beri asagidaydi çok fazla kasık ve bel ağrısı çektim 39+1 olduk hala çekiyorum 🤦
Nur_tac 09-11-22 hiç sorma dedigin gibi ekstra aşagıda ve beni 2 gündür çok zorluyo ilk gebeligim dün çok kötü belim agrıdı alt karın kısmımda baskı oldu dayanamdım acile gittim nst ye bagladılar herşey normal dediler nst iyi çıkdı umarım doğurana kadar böyle olmaz bi çaresi yokmu bu agrıların
09-11-22 Nur_tac 39+2 yiz şuan 1 aydır kasilmalarim var ama kasık ağrısı bende başından beri var son bir haftadir da sancılarım var