Gacar aynı sorun bende de var 37+3 hiç çatlağım yoktu şu son hafta çatladı karnım ve kıpkırmızı isilik gibi oldu kaşıntıdan yirtasim geliyor doktoruma yazdım foto attım kaşıntı için krem ismi verdi dünle bugün onu sürüyorum yarın randevum var bide kendi baksın. El ayak kaşıntısı oldgnda gebelik kolestazı diyorlar. sadece karnınsa çatlaklardandir bence. Sürekli nemli tut karnını çatlak kremlerini sür nemli kalsın