1palyaco faktör V ile Faktör II genellikle heterozigot ve homozigotta sıkıntı yapıyorlar. Sizin onlar normal gelmiş ama geçmişiniz önemli arkadaşımın da sizinki gibi gelmişti 36 yaşında ve ilk gebelik kayıp diye riske atmadı doktoru iğne yazdı benim Faktör V heterozigot mesela bende hem iğne hem ecoprin kullanıyorum