aslii57 arada o his bana da geliyor. Normal bence böyle hissetmemiz. Kolay bir süreç değil gerçekten. İnşallah tutar 🌼
Benim aşılamadan sonra çok yoğun göğüs ağrım oldu şimdi hafifledi ağrılarım da. Geçen sefer de böyle olmuştu. O yüzden umudum kırılıyor gittikçe.