Ebraz ben de Eylül sonu doğuruyorum inşallah, ilk doğumum 15 ay önce sezaryendi. Kısacık tecrübemi paylaşayım;
Ameliyathaneden odaya getirildiğimde inanılmaz ağrım olduğunu düşündüm fakat bebeğimi getirmediler, aslında ağrıdan sancıdan değil kızımı göremediğim için endişe ettiğimden ağlıyordum. Bana üç gün gibi gelsede yarım saat sonra kızını getirdiler yanıma göğsüme koydular ve o an bütün acılarım bitti🫶🏻 O öyle güzel öyle kutsal bir duygu ki hiçbir acıyı hissetmez hale geliyorsun. Sağlıkla gelsin bebeklerimiz🤲🏻❤️